Bankovní identita a aplikace pro vstup do prodejny

Přístup do samoobslužné prodejny je vždy v režiji provozovatele, který má možnost určit zákazníky povolené k nakupování. Je možné tak k nakupování povolit osoby na základě předchozí registrace přes SMS nebo Bankovní identitu. Tyto technologie zajistí, že přístup do prodejny bude možný až 24 hodin denně.

V případě bankovní identity se uživatel přihlásí do mobilní aplikace Contio skrze funkci Bankovní identita a dále ověří svou totožnost přes mobilní bankovnictví, registrace je tak rychlá pro uživatele a provozovatel má vždy zaručeno, že jsou údaje platné.

Samotný vstup do bezobslužné prodejny bude podléhat dvojí identifikaci zákazníka, který musí mít zařízenou bankovní identitu a také speciální aplikaci v mobilním telefonu. Dveře se otevřou pomocí platební karty tak jako na pobočkách některých bank. Aplikace slouží hlavně ke spárování zákazníka s nákupním systémem. Prostor navíc střeží kamery.

Bezobslužná prodejna bude pro přístupná i pro osoby, kteří nemají bankovní identitu nebo mobilní aplikaci mohou využít vstup přes Contio kartu, kterou si u provozovatele nechají vystavit na základě osobní registrace. Tuto kartu mohou využít i k nákupu, v případě, že nedisponují platební kartou.

Jak funguje bankovní identita v praxi najdete v tomto článku